تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۶۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 6 هزار کپسول گاز رایگان در بین مواکب شلمچه
به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ، از ابتدای ماه صفر تاکنون 6 هزار کپسول گاز رایگان در بین موکب های مستقر در مرز شلمچه توزیع شد
رییس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ، از ابتدای ماه صفر تاکنون 6 هزار کپسول گاز رایگان در بین موکب های مستقر در مرز شلمچه توزیع شد.

مکی یازع شنبه اظهار کرد:در این مدت 2 میلیون انواع کنسرو از جمله تن ماهی و تن مرغ در بین 420 موکب برپا شده در شملچه توزیع شد.

وی به توزیع 45 تن انواع میوه و مرکبات در مدت 20 روز اشاره کرد و افزود: روزانه به طور متوسط 73 هزار قرص نان در سه وعده غذایی بین موکب ها پخش شد.

یازع گفت:در این مدت با همانگی صورت گرفته با کارخانه های یخ خرمشهر و آبادان روزانه 25 هزار و 600 قالب یخ به صورت رایگان توزیع شد.

وی به استقرار 20 موکب حسینی تا پایان ماه صفر به منظور استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود:هم اکنون به طور متوسط 70 هزار وعده غذا در بین زائران توزیع می شود.

گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

گذرگاه مرزی شلمچه در 16 کیلومتری خرمشهر و گذرگاه چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز در محدوده شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار