تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۵۶۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند تدریجی تخلیه خودروها از توقفگاه‌های مرزی خوزستان
رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به بازگشت زائران به وطن روند تدریجی تخلیه خودروها از 2 توقفگاه مرزی چذابه و شلمچه ادامه دارد و ترافیک نیز در مسیر برگشت از این مرز روان است.

سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه اظهار کرد: در بازدید امروز از جاده های منتهی به 2 گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه شاهد ترافیک روان و عادی بودیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت جاده ای که در هفته اخیر تا روز گذشته در 2 محور مذکور اعمال می‌ شد گفت: تاکنون هیچ محدودیتی در هیچکدام از جاده ها نداریم و تردد به خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: روند تدریجی خروج خودروهای زائران از توقفگاه ‌ها نیز آرام ارام در حال انجام است و هم اکنون تنها حدود 2 تا سه هزار خودرو در توقفگاه ها باقی مانده است که بخش زیادی از آنها امروز خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه زیرساخت های جاده ای نسبت به اربعین پارسال، میزان تصادفات در این جاده ها کاهش چشگیری داشته که آمار رسمی به زودی منتشر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بارندگی صبح امروز در برخی نقاط خوزستان گفت: بارندگی در جاده های شمالی و کوهستانی خوزستان مشکلاتی در تردد ایجاد کرد چرا که با نخستین بارندگی جاده لغزنده شده و موجب تصادفات خسارتی می شود.

وی با اشاره به وقوع چند مورد واژگونی خودرو در جاده ایذه به دهدز و جاده های باغملک و میداود به خاطر بارندگی، به همه رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی در بارندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار