تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی سامانه جامع کسب و کار در منطقه آزاد اروند
سامانه جامع کسب و کار اروند به منظور مکانیزاسیون رویه های اداری و شفاف سازی در بستر خدمات الکترونیکی راه اندازی شد
خوزنیوز: سامانه جامع کسب و کار اروند به منظور مکانیزاسیون رویه های اداری و شفاف سازی در بستر خدمات الکترونیکی راه اندازی شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند؛ کمال رضایی گفت: سامانه جامع کسب و کار اروند در سه فاز مختلف راه اندازی شده است.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: در فاز نخست تشکیل بانک اطلاعات از بازرگانان، ترخیصکاران و فروشگاه های فعال در سطح منطقه آزاد اروند صورت پذیرفته است.

وی افزود: در فاز دوم این پروژه عملیات مکانیزه کردن تمامی بخش های گمرک تحت عنوان سامانه جامع گمرک (تبصره 2 و مسافری) انجام شده است و همچنین فاز سوم این پروژه به منظور تخصیص کالا به فروشگاه های فعال در منطقه و کنترل خرید و مدیریت کالا در گیت های خروجی طراحی و در حال عملیاتی شدن می باشد.

رضایی با اشاره به اهمیت این سامانه گفت: تمامی رویه های گمرکی و بازرگانی با کارشناسان حوزه های مرتبط، خطایابی و کارشناسی شده است.

وی گفت : این سامانه هم اکنون به صورت 24 ساعته آنلاین  و از طریق بخش خدمات الکترونیک سایت سازمان منطقه آزاد اروند به آدرس www.arvandfreezone.com در دسترس می باشد.

گفتنی است؛ سامانه جامع کسب و کار اروند موجب یکپارچه سازی کلیه فرآیندهای بازرگانی و گمرکی در منطقه خواهد شد ، لذا از کلیه بازرگانان و ترخیصکاران محترم دعوت به عمل می آید تا هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام آنلاین در این سامانه اقدام نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار