تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۵۶۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
مراجعه ناشی از بارش امروز به بیمارستان‌های اهواز گزارش نشده است
تاکنون مراجعه به بیمارستان‌های سطح اهواز به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش‌های صبح امروز گزاش نشده است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون مراجعه به بیمارستان‌های سطح اهواز به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش‌های صبح امروز گزاش نشده است.
 
دکتر مهران ورناصری با اشاره به بارش بارندگی صبح امروز در اهواز اظهار کرد: با توجه به حجم اندک این بارش‌ها، بر اساس آخرین گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم، تاکنون مراجعاتی به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از این بارش‌ها به بیمارستان‌های سطح اهواز نداشته‌ایم.
 
وی ادامه داد: افزایش بار مراجعات مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های اهواز برای امروز گزارش نشده است و وضعیت نرمالی را در این خصوص شاهد هستیم و با توجه به حجم بسیار کم بارندگی‌های صبح امروز بعید به نظر می‌رسد که تا ساعات آینده مراجعاتی داشته باشیم.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تأکید بر تاثیر حجم بارش‌ها بر ایجاد مشکلات تنفسی ناشی از نخستین بارش‌های پاییزی افزود: فاصله زمانی بروز مشکلات تنفسی در افراد مستعد از شروع نخستین بارش به وضعیت سلامتی و بیماری‌های زمینه‌ای فرد بستگی دارد.
 
ورناصری ادامه داد: طبیعتا در افرادی که در اهواز مستعد یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند نظیر بیمارانی که در سال‌های گذشته به هنگام نخستین بارش‌های پاییزی به مشکلات تنفسی دچار می‌شدند، این مشکلات تنفسی پس از شروع بارندگی‌ها سریعتر بروز می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار