تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۵۶۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا ظهر امروز شنبه یک میلیون و 800 هزار زائر اربعین به کشور بازگشتند
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا ظهر امروز شنبه یک میلیون و 800 هزار زائر اربعین به کشور بازگشتند.

حسین ذوالفقاری شنبه در حاشیه بازدید وزیر کشور از مرز شلمچه گفت: از ابتدای ماه صفر تا روز اربعین 2 میلیون و 300 هزار زائر با احتساب زائران افغانی مقیم ایران به عراق عزیمت کردند که بیشتر این زائران در 2 روز گذشته به کشور بازگشتند و پیش بینی می شود تا غروب فردا اغلب زائران یاد شده به کشور بازگردند.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود تعدادی از زائران تا آخر ماه صفر در عراق باشند و سپس به کشور بازگردند.

ذوالفقاری گفت:خوشبختانه تا این لحظه زائران اربعین حسینی در امنیت کامل بوده و از نظر خدمات رسانی به لحاظ حمل و نقل، اسکان، تغذیه و بهداشت و درمان نسبت به سال گذشته خدماتی کاملا متفاوت دریافت کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:کاملا از ستاد اربعین استان خوزستان و استاندار خوزستان و فرماندار 2 شهرستان خرمشهر و دشت آزادگان رضایت داریم و به از مردم غیور و ولایتمدار این استان هم به خاطر ارائه خدمات به زائران قدردانی می کنیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت ورود زائران اربعین حسینی بعدازظهر شنبه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان شد.

استان خوزستان دارای 2 پایانه مرزی در چذابه و شلمچه است که امسال بیش از یک میلیون زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از طریق این دو پایانه عازم عراق شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار