تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۵۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شمارش معکوس برای راه‌اندازی کارخانه قند شوش
چرخ تولید شکر در کارخانه قند شوش پس از یک دهه توقف تا پایان آبان‌ماه سال جاری به چرخش در می‌آید
چرخ تولید شکر در کارخانه قند شوش پس از یک دهه توقف تا پایان آبان‌ماه سال جاری به چرخش در می‌آید.

یک دهه خاموشی به پایان رسید؛ کارخانه متروکه قند شوش پس از عملیات دو ساله احیا و بازسازی اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

آزمون استخدامی در ماه‌های اخیر برگزار و روند پذیرش نیرو در این شرکت انجام شد؛ حتی با چغندرکاران منطقه نیز قرارداد کشت این محصول برای این شرکت امضا شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استاندار خوزستان می‌گوید: با واگذاری انشعاب گاز با حداقل هزینه بر اساس مصوبه شورای تامین استان خوزستان این کارخانه اواخر ماه جاری آبان ماه عملا وارد مدار تولید شکر می‌شود.

پیش بینی شده با راه اندازی مجدد این کارخانه 400 نفر به صورت مستقیم مشغول بکار شوند و برای بیش از 25 هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم در استان خوزستان شغل ایجاد شود.

براساس این گزارش، کارخانه قند شمال خوزستان یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید شکر کشور پس از واگذاری به بخش خصوصی بیش از 10 سال است که تعطیل شده است.

تعطیلی این کارخانه بزرگ تولید شکر در شوش علاوه بر تشدید بیکاری در شمال خوزستان، موجب توقف کشت محصول چغندرقند در استان برای بیش از یک دهه شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
ما نفهمیدیم این برج ۸ کی میرسه هی میگن برج ۸ نیخاد راه بفته من ۲ سال انجا کار پیمانکاری میگیرم ایها همش شایعه هست این کارخانه سال دیگه شاید راه بفته دارن تفکه ایی کار میکنن و این مدیر عامل جدید هم به جای اینکه به کارخانه برسه داره گل میکاره
:
:
:
آخرین اخبار