تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۵۶۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری ۲۵۰ برنامه در هفته کتاب‌و کتابخوانی در خوزستان؛
عضویت کتابخانه‌ها در ۲۴ آبان رایگان است
زنگ کتاب و کتابخوانی ۲۴ آبان با حضور مسئولان در یکی از مدارس شهرستان به صورت نمادین نواخته خواهد شد. طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان نیز در همین روز اجرا می‌شود
 سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری ۲۵۰ برنامه در هفته کتاب‌و کتابخوانی در خوزستان خبر داد و گفت: برگزاری نشست نقد کتاب «مشرکی در خانواده پیامبر»، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، امضای تفاهم‌نامه ساخت کتابخانه در جزیره مینو و افتتاح کتابخانه در بهبهان از جمله این برنامه‌ها هستند.

منصور کوهی‌رستمی سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان اعلام کرد: به مناسبت پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی ۲۵۰ برنامه در سطوح کتابخانه‌‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: صبح امروز یکشنبه ۲۱ آبان مراسم تجدید میثاق کتابداران با شهدای دوران دفاع مقدس انجام شد. برنامه توزیع کتاب در میان کتابخانه‌های نقاط محروم اهواز فردا دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه انجام می‌شود.

کوهی‌رستمی افزود: امضای تفاهم‌نامه با سازمان منطقه آزاد اروند جهت ساخت کتابخانه در جزیره مینو از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در ۲۲ آبان است.

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان اعلام کرد: همچنین نشست نقد کتاب «مشرکی در خانواده پیامبر(ص)» سه‌شنبه ۲۳ آبان پس از نماز مغرب و عشا در کتابخانه شهید رجایی اهواز برگزار می‌شود. پیش بینی‌ می‌شود برنامه نقدی نیز با حضور نویسنده این کتاب در هفته آینده برگزار شود که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: زنگ کتاب و کتابخوانی ۲۴ آبان با حضور مسئولان در یکی از مدارس شهرستان به صورت نمادین نواخته خواهد شد. طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان نیز در همین روز اجرا می‌شود.

کوهی‌رستمی، اجرای برنامه‌هایی چون قصه‌خوانی، اهدای کتاب و نقاشی با حضور کتابداران در بخش کودکان بیمارستان‌ها، افتتاح کتابخانه عمومی با حضور استاندار خوزستان در بهبهان در تاریخ ۲۵ آبان و برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کتاب در ۳۰ آبان را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان عنوان کرد.
:
:
:
آخرین اخبار