تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۵۶۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداران سماله و جنت مکان معارفه شدند
موضوعات و مشکلات می بایست بخوبی توسط شهرداری رصد و اولویت بندی ها براساس محرومیت منطقه باشد و برای رفع محرومیت و گستردگی خدمات فقط به اولویت های محرومیت منطقه توجه کنند و نه چیزهای دیگر
شهرداران سماله و جنت مکان معارفه شدند
مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید شهرهای سُماله و جنت مکان از توابع شهرستان گتوند برگزار شد .

طی این مراسم که ظهر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری گتوند و با حضور دکتر علی خدری فرماندار ، امام جمعه و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد فرماندار این شهرستان با امانت خواندن منصب خطاب به شهرداران جدید و اعضای شورای شهر گفت : چه اعضا و چه شهرداران با وحدت و همدلی بدنبال شناسایی مشکلات شهر خود باشند .

علی خدری غریبوند شهردار را پیشانی خدمات دولت به مردم خواند و گفت : موضوعات و مشکلات می بایست بخوبی توسط شهرداری رصد و اولویت بندی ها براساس محرومیت منطقه باشد و برای رفع محرومیت و گستردگی خدمات فقط به اولویت های محرومیت منطقه توجه کنند و نه چیزهای دیگر .

رییس شورای اداری شهرستان گتوند با توصیه به اعضای شوراها مبنی بر پرهیز از دخالت در کار شهردار گفت : از اختیاری که قانون بعنوان حق نظارت بر عملکرد شهردار برای شما قایل شده استفاده کنید و با کمک به شهردار بدنبال کسب رضایت مندی مردم باشید .

وی در پایان با اشاره به فصل تخصیص اعتبارات استانی خطاب به شهرداران حوزه این شهرستان گفت : فقط به اعتبارات استانی برای خدمتتان نگاه نکنید بلکه با تکیه بر پتانسیل خوبی که این منطقه از نظر تاریخی و گردشگری دارد می توانید با فراهم کردن زیرساخت های تفریحی از گردشگری درآمدهای شایان توجهی کسب نمایید .

در پایان این مراسم حکم شهرداران جدید سماله و جنت مکان که توسط استاندار خوزستان امضاء شده بود به مهندس علی شجاعی و یونس پناهی اعطاء شد .

از نکات قابل توجه این مراسم حضور تعدادی از اهالی جامعه ی رسانه شهرستان مسجدسلیمان و همچنین دو تن از اعضای سابق و فعلی شورای اسلامی شهر گلگیر در این جلسه بمنظور حضور در مراسم معارفه مهندس علی شجاعی شهردار شهر سماله به پاس قدردانی از زحمات و خدمات وی در مدت تصدی و مسئولیت شهرداری گلگیر و همچنین اقدامات فرهنگی بود که وی در سطح شهرستان پشتیبانی یا به مرحله ی اجرا در آورد .

لازم بذکر است مهندس علی شجاعی دانش آموخته ی کارشناسی ارشد مهندسی عمران پیش از این بمدت 4 سال شهردار شهر گلگیر شهرستان مسجدسلیمان بود و بواسطه ی خدمات و طرح های عمرانی که توسط وی ارایه و اجرا گردید از سوی فرماندار این شهر 2 مرتبه بعنوان مدیر نمونه شهرستان شناخته شد .
:
:
:
آخرین اخبار