تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار پنج خانوار منبع آبی در شهر جدید رامین اهواز
پنج خانوار از اهالی منطقه منبع آب اهواز که چندی پیش ریزش کوه در آن دو کشته داد، روز یکشنبه در شهر جدید رامین مستقر شدند
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پنج خانوار از اهالی منطقه منبع آب اهواز که چندی پیش ریزش کوه در آن دو کشته داد، روز یکشنبه در شهر جدید رامین مستقر شدند.

کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: مقدمات سکونت پنج خانوار دیگر نیز به طور کامل فراهم شده و آنها نیز به زودی به این منطقه نقل مکان می کنند.

وی افزود: 30 خانوار در اولویت جابجایی از منبع آب به شهر رامین هستند و روند جابجایی تدریجی آنها در دست اقدام است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به امکانات فراهم شده در این شهر جدید برای ساکنان اظهار کرد: مدرسه راه اندازی شده و امکاناتی همچون سرویس رفت و آمد، نانوایی، آب و برق و ... نیز به طور کامل در این شهر جدید برای آنها تدارک دیده شده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز برای تامین امنیت منطقه به زودی در محل مستقر می شود.
حاجی زاده تاکید کرد: همچنین سرپرستهای 2 خانواری که در حادثه ریزش کوه خانه های خود را از دست دادند نیز مشغول به کار شدند.

وی بیان کرد: پس از سکونت دیگر خانوارها در این منطقه جمعیت بیشتر می شود که به تبع آن امکانات دیگر نیز فراهم می شود و خود به خود موجب ایجاد اشتغال و رونق دراین منطقه خواهد شد.

30مهرماه سال جاری صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد در این حادثه 2 کودک چهار و پنج ساله جان باختند و چهار نفر زنده از زیر آوار خارج شدند.

6 آبان نیز در پی حادثه انفجار گاز شهری در منطقه کوی رمضان اهواز چهار نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

مسوولان شهری اهواز و کارشناسان این منطقه را به علت بافت زمین ، برای سکونت غیر ایمن می دانند و بر لزوم تخلیه منطقه از ساکنان فعلی آن تاکید دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار