تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک:
10 پارک شهری در اندیمشک بهسازی می‌شوند
به زودی ۱۰ پارک شهری اندیمشک که به دلیل وضعیت نامناسب و خشکی فضای سبز امکان استفاده از این پارک‌ها وجود ندارد بهسازی می‌شوند
شهردار اندیمشک با بیان اینکه بهسازی فضاهای سبز شهری در اندیمشک مورد توجه قرار دارد گفت: به زودی ۱۰ پارک شهری اندیمشک که به دلیل وضعیت نامناسب و خشکی فضای سبز امکان استفاده از این پارک‌ها وجود ندارد بهسازی می‌شوند.

داوود بحیرایی اظهار کرد: رفع مشکلات شهرداری اندیمشک و توسعه خدمات شهری در شهرداری اندیمشک مورد توجه قرار گرفته و کار رسیدگی به ۸ پارک محله‌ای در اندیمشک آغاز شد.

وی در ادامه افزود: بهسازی فضاهای سبز شهری در اندیمشک مورد توجه قرار دارد و به زودی ۱۰ پارک شهری اندیمشک که به دلیل وضعیت نامناسب و خشکی فضای سبز امکان استفاده از این پارک‌ها وجود ندارد بهسازی می‌شوند و در زمینه خدمات شهری نیز در اندیمشک برنامه‌ریزی انجام شده است.

شهردار اندیمشک با بیان اینکه برخی از معابر کوی رسالت از نعمت آسفالت محروم هستند گفت: برای توسعه خدمات در کوی جمهوری، کوی امیر، کوی ولایت و کوی رسالت در جهت ایجاد روکش آسفالت این مناطق در صورت مساعدت مسؤولین استان خوزستان شهرداری اندیمشک آمادگی کامل داشته و برای توسعه خدمات در این مناطق گام‌هایی با توجه به بضاعت شهرداری اندیمشک طراحی و گام بر خواهیم داشت.

بحیرایی با اشاره به اینکه به دلیل مساعد نبودن فضاهای سبز در شهر اندیمشک شهروندان برای حضور حتی یک ساعته در فضاهای سبز و پارک‌ها به شهرهای مجاور شهرستان اندیمشک می‌روند گفت: متاسفانه آب خام برای فضای سبز شهری در اندیمشک وجود ندارد و در زمینه تأمین آب مورد نیاز و رونق فضاهای سبز در شهر اندیمشک باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده گام‌هایی بلند و مهم برداشته شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار