تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۵۶۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام می‌شود؛
عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، از امکان عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، از امکان عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی، با اعلام این خبر گفت: خانواده‌ها می‌توانند از 20 آبان ماه با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یکی از شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رفیع، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان، اروندکنار، منیوحی، کارون و هفتکل فرزندان 6 تا 17 سال خود را به‌صورت رایگان به عضویت این مراکز در آورند.

وی با اشاره به این‌که کانون در 30 شهر اعلام شده 63 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار دارد خاطر نشان کرد: خانواده‌ها تا 26 آبان ماه فرصت خواهند داشت تا کودکان و نوجوانان خود را به‌صورت رایگان به عضویت کانون در بیاورند.

شنبدی در ادامه پیرامون دیگر برنامه‌های مراکز کانون به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نیز گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دعوت از دانش آموزان مدارس در شهرهای مختلف استان خوزستان با برگزاری نمایشگاه کتاب، ایستگاه مطالعه، قصه‌گویی، اجرای طرح‌های کتاب‌خوانی و تقدیر از کودکان و نوجوانان کتاب‌خوان به استقبال این هفته رفته‌اند.

وی برگزاری جشن کتاب، ایستگاه مطالعه، جلسه نقد و بررسی کتاب، مسابقه‌ی کتاب سازی، کارگاه ساخت کتاب و ... را دیگر برنامه مراکز کانون در این هفته اعلام کرد و یادآور شد: کتابخانه‌های سیار کانون نیز برنامه‌های کتاب محور را در این ایام برای کودکانِ حاشیه‌نشین و روستایی اجرا می‌کنند.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از آبان ماه آغاز شده است و تا 26 آبان ماه 1396 ادامه خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار