تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۵۶۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زلزله به چند واحد مسکونی در شوش خسارت زد
بر اثر زمین لرزه یکشنبه شب چند واحد مسکونی در شهر شوش آسیب دیده اما این آسیب دیدگی جزیی است و نیاز به بررسی دارد
زلزله به چند واحد مسکونی در شوش خسارت زدسرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت: بر اثر زمین لرزه یکشنبه شب چند واحد مسکونی در شهر شوش آسیب دیده اما این آسیب دیدگی جزیی است و نیاز به بررسی دارد.

زمین لرزه شدید 7،3 ریشتری که یکشنبه شب غرب کشور را تکان داد در شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله شهرستان شوش احساس شد.

این زمین لرزه موجب وحشت مردم شهرهای دزفول ، شوش ، اندیمشک و گتوند شده به طوریکه برخی شهروندان ساعاتی از شب را در بیرون از منازل سپری کردند.

عدنان غزی روز دوشنبه افزود:در پی وقوع زمین لرزه تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان به حالت آماده باش در آمده و همچنان در آماده باش بسر می برند.

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین بررسی بعمل آمده از سوی دستگاه های مختلف تاکنون آسیب دیدگی سه واحد مسکونی در شهر شوش تائید شده که میزان خسارت در دست بررسی است.

در زمین لرزه یکشنبه شب بانویی 57 ساله بر اثر سقوط از پله دچار آسیب دیدگی شد که در بیمارستان نظام مافی تحت درمان بوده و حال عمومی وی خوب است.

وی اظهار داشت: بخشداران ، شهرداران و سایر دستگاه های شهرستان شوش در حال رصد خسارت احتمالی ناشی از زمین لرزه هستند.

بخشدار شاوور شوش نیز گفت: در زمین لرزه یکشنبه شب که این بخش در شهرستان شوش را نیز تکان داد دیوار شرکت تعاونی روستایی اتحاد به طور کامل تخریب شده است.

عباس پورعاطف افزود:دیوار بلوکی محوطه این شرکت تعاونی به طول بیش از 30 متر کاملا تخریب شده اما این تخریب خسارت جانی نداشته است.

وی اظهار داشت:تا این لحظه گزارشی ناشی از خسارت بیشتر بر اثر زمین لرزه یکشنبه شب در بخش شاوور تائید نشده است.

بخش شاوور شوش با 2 شهر الوان و شاوور و بیش از 120 روستا و حدود 90 هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش در استان خوزستان است.

شهرستان شوش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارای 220 روستاست. شهر شوش در فاصله 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار