تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۵۶۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانش‌آموزان خوزستانی مهارت مبارزه با اعتیاد را آموختند
هزار دانش آموز دوره متوسطه اول و دوم خوزستان در کارگاه های مهارت آموزی مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی شرکت کردند
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: 400هزار دانش آموز دوره متوسطه اول و دوم خوزستان در کارگاه های مهارت آموزی مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی شرکت کردند.

محمود معزی دوشنبه در حاشیه نواختن زنگ نمادین هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در محل دبیرستان حضرت رقیه (س) شهرستان کارون بیان کرد: طرح مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای ششمین سال پیاپی در مدارس خوزستان برگزار می شود. این طرح هر ساله با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس استان اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های متنوعی که برای سه گروه مخاطب این طرح درنظرگرفته شده است، خاطرنشان کرد: والدین، کارکنان و دانش آموزان سه مخاطب اصلی در این طرح هستند. برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی، مسابقات فرهنگی و پیشگیری، تهیه میثاق نامه پیشگیری در مدارس، اجرای تبلیغات محیطی و نصب پیام های پیشگیری و برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری از مهمترین برنامه های اجرایی در این طرح است.

معزی در ادامه با برشمردن دیگر برنامه های اجرایی در این طرح، عنوان کرد: تشکیل کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ادارت و مدارس، رونمایی از محصولات فرهنگی، آموزشی و ابتکارات پیشگیری، راه اندازی پویش دانش آموزی یک میلیون امضا و تهیه و توزیع بسته های آموزشی از برنامه هایی است که همکاران ما در طول سال برای مخاطبان خود در جامعه هدف به اجرا درمی آوردند.

22 تا 28 آبان ماه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نامگذاری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار