تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک محموله کمک های ضروری از خوزستان به کرمانشاه ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مقداری اقلام مصرفی و امدادی از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

علی خدادادی سه شنبه بیان کرد: بالغ بر 200 هزار عدد انواع کنسرو و 117 هزار بطری آب معدنی دوشنبه به این مناطق ارسال شد.

وی گفت: همچنین اقلام دیگری از قبیل پتو، نان، کنسرو و آب معدنی صبح امروز به این مناطق ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه فراخوان جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز اعلام شده افزود: مردم خوزستان می توانند کمک های غیرنقدی خود از جمله پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار ، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان و کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده واریز کنند.

روز گذشته جمعیت هلال احمر خوزستان یک بالگرد به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام کرد.

 زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار