تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۳۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای فوت کودک ۵ ساله در بیمارستان خرمشهر از زبان پدر
پدر کودک ۵ ساله جان باخته در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر: دکتر مربوطه مقصر اصلی جان باختن فرزند ۵ ساله ما است/دکتر در زمینه اطفال متخصص نبود/از مقصران شکایت کردیم
پدر کودک ۵ ساله جان باخته در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: دکتر مربوطه مقصر اصلی جان باختن فرزند ۵ ساله ما است و حتی ظاهرا در زمینه اطفال تخصص نداشته است.

امین بحرانی‌پور امروز اظهار کرد: فرزند ما دچار یک بیماری شد و در ابتدا او را برای درمان به یکی از پزشک‌های عمومی شهر بردیم و تشخیص داده شد که بیمار باید بستری شود.

وی ادامه داد: سپس بیمار رو به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر برای بستری بردیم اما بیمارستان لزومی برای بستری بیمار ندید.

پدر کودک ۵ ساله جان باخته در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: بیمارستان در ابتدا یک آمپول را برای این کودک تجویز کرد و سپس با اصرار بنده بیمار در بیمارستان بستری شد، در ابتدا سرم به وی وصل و به آن آمپول تزریق شد.

وی افزود: کودک ما پس از مدتی دچار تغییراتی شد و در صورت وی لک نمایان شد و در امر تنفس هم دچار مشکل شد و ما این اتفاق را به دکتر مربوطه اطلاع دادیم.

بحرانی بیان کرد: دکتر مربوطه این وضعیت و تغییرات را عادی دانست و گفت که به زودی بیمار به حالت عادی باز می‌گردد.

وی اظهار کرد: کودک ما نه تنها حالش بهتر نشد، بلکه وضعیت بدتر شد و پزشک مربوطه در این لحظه ۵۰ درصد پادزهر این دارو را تزریق کرد، اما بدن بیمار حالت سیاه و کبودی به خود گرفت.

پدر کودک ۵ ساله جان باخته در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر افزود: پس از این حالت ۵۰ درصد دیگر پادزهر این دارو تزریق شد، اما بچه دیگر از حالت عادی خود خارج شد و دکتر دیگر نمی‌توانست برای آن اقدامی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این لحظه بیمارستان به یک تیم پزشکی متخصص اطلاع داد تا در محل بستری کودک حضور پیدا کنند و همه در آن مکان جمع شدند.

بحرانی افزود: عملیات برای احیای کودک شروع شد و این عملیات ۴۵ دقیقه به طول انجامید اما نتیجه‌بخش نبود.

پدر کودک ۵ ساله جان باخته در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: تعجب من از این است که ما فرزندان خود را به بیمارستان می‌آوریم تا ابتدا بر آنها آزمایشات و تحقیقات انجام گیرد، اما در اینجا سریع به کودک چندین آمپول تزریق کردند.

وی افزود: شاید کودک ما مشکل داشته باشد و یا اینکه شاید به آن دارویی که به وی تزریق شده است، حساس باشد.

وی عنوان کرد: ما با مدیر بیمارستان در این رابطه صحبت کردیم و وی گفت که این پزشک مربوطه، متخصص قسمت اورژانس بود، در حالی که ظاهرا آن فرد هیچ اطلاعی در زمینه اطفال نداشته است، چرا که بعد از آن حادثه این دکتر دیگر در اتاق نماند و دیگر پزشکان برای معالجه حضور پیدا کردند.

بحرانی ادامه داد: ما دکتر مربوطه را مقصر می‌دانیم، دکتری که خود متخصص نبود.

پدر کودک ۵ ساله جان باخته در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: ما از مقصران این حادثه شکایت کردیم و دادگاه نیز برای پزشکی قانونی نامه نوشت، پزشکی قانونی نیز مسائل لازم را بررسی کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند خرمشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
1
متاسفم برای خرمشهر که این وضع مسخره بیمارستان ولیعصر یکی از نمونه های بیکفایتی مسئولان شهر است امیدوارم واقعا پیگیری کنن و اگه در این بیمارستان تخته شه که دیگه بهتر...
فوت این پسر عزیز رو به خانوادش تسلیت میگم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
خیلی متاثر شدم. ان شالله به پدر و مادرشون صبر بده خدا.
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
سلام کادر پزشکی بسیار ضعیف است پدر من در بیمارستان نفت اهواز با پای خودش رفت و دیگر برنگشت به علت ضعف پزشک تازه کار و زدن یک سرم بعد می گن قسمت است لطفا این مسائل بررسی شود اگر در انتخاب دانشجویان پزشکی دقت بیشتری شود با جون انسانها بازی نمی شود
mahdiamini
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
پدرمنم بردیمش بیمارستان ولیعصر لخته خون توسرش داشت سینش دردمیکردولی حالش خوب بودبستریش کردن صبحش زنگ زدن بیاجنازه باباتوببر مادرمنم همنطورکه 4صبح زنگ زدن بیامادرت فوت شدحال جفتشون خوب بوداون کسی که رگ میگرفت خیلی ... بود درست جواب منونمیدادکاری بامادرم کردکه مادرم که قندداشت قندش شد800صبح زنگ زدن امپول قندشوبیارین سریعن رفتم دیدم مادرم فوت شد
:
:
:
آخرین اخبار