تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۵۶۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آثار 40 صنعتگر اهوازی به نمایش درمی‎آید
خوزنیوز: نمایشگاهی تخصصی از آثار 40 صنعتگر اهوازی در حوزه صنایع دستی در این شهرستان برپا می‎شود.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، غلام‌رضا جلیلی‎نیا، رییس اداره میراث فرهنگی اهواز امروز سه‌شنبه 23 آبان ماه، با اشاره به این‎که نمایشگاه تخصصی صنایع دستی اواخر آذرماه به مدت یک هفته با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز و با مشارکت شرکت گردشگری ساب، انجمن سفیران گردشگری و انجمن سیماش برگزار می‎شود، افزود: در این نمایشگاه 40 صنعتگر از شهرستان اهواز، هنر خود در رشته‎هایی از جمله چرم، معرق‎کاری، حصیربافی و میناکاری را در معرض دید عموم خواهند گذاشت.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد بازار فروش برای تولیدات صنعتگران اهوازی و نیز آشنا ساختن شهروندان با صنایع دستی شهرستان عنوان کرد و افزود: تولیدات ارایه‎شده از سوی صنعتگران، نیازمند بازار فروش است و برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت مناسبی در این راستا باشد.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز درخصوص محل برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: بنا است این نمایشگاه را محوطه باز هتل بوستان (گیت بوستان) برگزار کنیم.

او اضافه کرد: طی یک هفته برگزاری نمایشگاه، یک یا دو ایستگاه اطلاع‎رسانی گردشگری را نیز برقرار خواهیم کرد؛ ضمن این‎که غذاهای محلی و سنتی اهواز در کنار این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

جلیلی‎نیا با بیان این‎که غرفه‎های این نمایشگاه را به صورت رایگان در اختیار صنعتگران خواهیم گذاشت، گفت: تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه به زودی اعلام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار