تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
2 پایگاه اجتماعی در سطح شهرستان ایذه احداث می‌شود
فرماندار ایذه با بیان اینکه 2 پایگاه اجتماعی در سطح شهرستان ایذه احداث می‌شود گفت: برای رفع مشکلات میراث فرهنگی و شهرداری 5 مدیرکل به ایذه سفر می‌کنند
فرماندار ایذه با بیان اینکه 2 پایگاه اجتماعی در سطح شهرستان ایذه احداث می‌شود گفت: برای رفع مشکلات میراث فرهنگی و شهرداری 5 مدیرکل به ایذه سفر می‌کنند.

محسن بیرانوند امروز اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته جاری مدیرکل بهزیستی و همچنین مدیرکل اجتماعی استانداری خوزستان در شهرستان حضور پیدا می‌کنند و جلسه‌ای برای رفع آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شد ۲ پایگاه اجتماعی با تمام امکانات در شهرستان ایذه احداث شود تا اینکه آسیب‌های اجتماعی شناسایی و در جهت برطرف کردن آنها گام‌های مثبت برداشته شود.

فرماندار ایذه عنوان کرد: در این زمینه توسعه شهری نیز جلسه‌ای با حضور ۵ مدیرکل در ساختمان فرمانداری برگزار می‌شود و در جهت رفع مشکلاتی که مربوط به میراث فرهنگی و شهرداری است تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیرانوند بیان کرد: در روزهای آینده نیز استاندار خوزستان به ایذه سفر می‌کند و جلسه شورای اشتغال و همچنین بازدید از چند طرح اشتغالزایی با حضور مقام عالی دولت در استان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار