تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۵۶۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
لزوم نظارت مستمر از بوفه‌های مدارس شادگان
فرماندار شادگان با بیان اینکه ارتقای سطح بهداشت و سلامت مردم باید اولویت کار همه مسئولان قرار بگیرد، گفت: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نسبت به لایروبی وآهک پاشی تمامی جداول روباز فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اقدام کنند.

احمد جعفری نسب، صبح امروز،  در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان که در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر برضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت پیشگیری بیماری‌های فصلی  اظهار کرذ: این اقدامات باید در جهت کنترل شیوع هرگونه بیماری ‌ در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: باتوجه به آغاز فصل سرما   تدابیر لازم جهت پیشگیری و کنترل هرگونه شیوع بیماری‌ در این شهرستان اتخاذ شده است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه ارتقای سطح بهداشت و سلامت مردم  باید اولویت کار همه مسؤولان  قرار بگیرد، متذکر شد: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها  نسبت به لایروبی  وآهک پاشی تمامی جداول روباز فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای تابعه  شهرستان اقدام کنند.

جعفری نسب  عنوان کرد: آموزش و آگاه سازی عمومی به منظور جهت پیشگیری بیماری‌های فصلی  و کنترل شیوع هرگونه بیماری‌، لازم و ضروری است.

 وی ادامه داد: با هماهنگی بخشداران و شهرداران کلاس‌های آموزشی در سطح شهرها، روستاها،  مدارس و ادارات  با محوریت بحث آموزش و آگاه‌سازی جامعه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و جلوگیری از شیوع آن توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می‌شود.

جعفری نسب درخواست کرد: بودجه‌ای  برای تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس در سطح روستاهای شهرستان  توسط بخشداری‌ها و دهیاری‌ها  اختصاص داده شود.

فرماندار شادگان در پایان خطاب به بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت شادگان متذکر شد: بازدید  از بوفه‌های تمام مدارس شهرستان، تشدید نظارت بر میزان کلرزنی در  شبکه آبرسانی شهرستان همچنین رسیدگی به تعمیر شکستگی ها در اسرع وقت را سرلوحه کارها یخود قرار دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار