تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۵۶۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:
ارسال روزانه نان از خوزستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به ارسال کمک‌های استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت:  ارسال چندین محموله دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که امشب و در چند روز آینده به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

کیامرث حاجی‌زاده در حاشیه مراسم ارسال کمک‌های اهدایی استانداری خوزستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: مردم خوزستان از ابتدای وقوع این زلزله در استان کرمانشاه که پس‌لرزه‌های آن در خوزستان نیز احساس شد، ضمن همراهی با ستاد مدیریت بحران برای کمک به هموطنان کرمانشاهی اعلام آمادگی کرده و چندین محموله را داوطلبانه به این استان ارسال کردند.

وی افزود: امروز نیز با عنایت خداوند و با کمک مردم و مسئولین استان و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل جاده‌ای که مقدمات تهیه ماشین‌آلات را برای ارسال این محموله به کرمانشاه فراهم کردند، توانستیم  15 دستگاه تریلر هر کدام حامل 10 تن کمک‌های استان خوزستان را به مناطق زلزله‌زده اعزام کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: در این محموله 150 تن اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان اعم از کنسرو، آب معدنی، پتو، چادر، خرما و نان تامین شده که توسط کارشناسان مدیریت بحران و چند تن از خبرنگاران داوطلب به مناطق زلزله‌زده ارسال و در اختیار هلال احمر استان کرمانشاه قرار می‌گیرد.

حاجی‌زاده بیان کرد: هدایای مردمی باید به مناطق نیازمند و دورافتاده ارسال شود و باید افرادی که در آنجا حضور دارند بر این امر نظارت کنند.

وی گفت: ارسال چندین محموله دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که امشب و در چند روز آینده به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند. همچنین استاندار خوزستان تصمیم دارد به استان کرمانشاه سفر کند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: کمک‌های خوزستان از جمله بالگرد هلال احمر در همان اوایل و پس از زلزله به استان کرمانشاه ارسال شد.

وی گفت: با هماهنگی انجام شده، در چند روز آینده به طور روزانه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نان ارسال خواهیم کرد.

حاجی‌زاده با اشاره به کمک‌های مردمی خوزستان عنوان کرد: افرادی  که قصد دارند کمک‌هایی را برای زلزله‌زدگان ارسال کنند اقلام مصرفی از جمله البسه، پوشاک و پتو را به این مردم هدیه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار