تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۵۶۴۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسجد جامع خرمشهر برای زلزله زدگان
به منظور یاری رساندن به مزدم زلزله زده کرمانشاه کمک‌های مردمی در مسجد جامع خرمشهر جمع‌آوری می‌شود
رئیس تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: به منظور یاری رساندن به مزدم زلزله زده کرمانشاه کمک‌های مردمی در مسجد جامع خرمشهر جمع‌آوری می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل رویوران با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور اظهار داشت: از بدو وقوع زلزله در استان کرمانشاه مساجد خرمشهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: به منظور یاری رساندن به مزدم زلزله زده کرمانشاه مساجد نقاط مختلف شهرستان خرمشهر کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند تا در اختیار زلزله‌زدگان قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی خرمشهر بیان کرد: یک پایگاه مردمی نیز به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم در مسجد جامع خرمشهر بر پا شده و همه روزه آماده دریافت اقلام اهدایی خرمشهری‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه است.

وی در ادامه سخنان خود به اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان اشاره کرد و گفت: پتو، چادر، مواد خوراکی، لباس و آب معدنی از جمله نیازهای مردم زلزله‌زده در استان کرمانشاه هستند.

رویوران تصریح کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مساجد شهرستان خرمشهر تا هر زمان که نیاز باشد فعالیت خود را برای یاری رساندن به مزدم زلزله‌زده کرمانشاه ادامه می‌دهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار