تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شهرستان شوشتر:
خوزستان نیازمند پشتیبانی بانک‌هاست
در استان خوزستان به پشتیبانی بانک‌ها نیاز داریم این در حالی است که متاسفانه در ۲ تا ۳ سال گذشته اعتباری اختصاص داده نشده است
فرماندار شوشتر گفت: در استان خوزستان به پشتیبانی بانک‌ها نیاز داریم این در حالی است که متاسفانه در ۲ تا ۳ سال گذشته اعتباری اختصاص داده نشده است.

مصطفی سمالی در جلسه‌ نشست مشترک فرمانداران خوزستان با حضور رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور اظهار داشت: در طول 2 دهه گذشته سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در بخش تولید و اشتغال در خوزستان انجام نشده به طور مثال در حوزه نفت هنوز پالایشگاهی بعد از پالایشگاه نفت آبادان در استان احداث نشده است.

وی با بیان اینکه شهرستان شوشتر دارای 2 شرکت کشت و صنعت با دارا بودن 70 هزار هکتار زمین زیر کشت است، افزود: کشت و صنعت کارون زمانی 21 هزار کارگر داشت اما اکنون فقط 3 هزار کارگر دارد.

فرماندار شوشتر بیان کرد: همه صنایع پایین دستی این کارخانه با وجود اینکه مواد اولیه، نیروی کار و دیگر امکانات در داخل کشور وجود دارد، به دلیل تمرکزگرایی سرمایه و اقتصاد در تهران، تعطیل شدند.

وی خطاب به رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: این تفکر در هیئت دولت و در مواقع تصمیم‌گیری به وجود بیاید که در خوزستان می‌توان اقتصاد بسیار توانمندی به وجود آورد.

سمالی با بیان اینکه در شهرستان شوشتر 600 موسسه بخش خصوصی، 150 واحد کشت گلخانه‌ای و 150 واحد پرورش گاو شیری ایجاد شده است، عنوان کرد: در استان خوزستان به پشتی‌بانکی بانک‌ها نیاز داریم این در حالی است که متاسفانه در 2 الی 3 سال گذشته اعتباری اختصاص داده نشده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار