تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۵۶۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش وزنه برداران خوزستانی در لیگ برتر جوانان کشور
نمایندگان وزنه برداری خوزستان در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

درخشش وزنه برداران خوزستانی در لیگ برتر جوانان کشور

مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور طی روزهای 21 تا 23 آبان ماه با حضور هفت تیم در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در نهایت با درخشش وزنه برداران خوزستانی به پایان رسید.

در این مسابقات تیم ملی‌حفاری در مجموع سه مرحله با کسب یک هزار و 832 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت همچنین تیم مناطق نفت خیز جنوب با کسب یک هزار و 810 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده وزنه برداری استان در این رقابت ها نیز با کسب 578 امتیاز به مقام هفتم دست یافت.

در ادامه رییس هیات وزنه برداری خوزستان ضمن رضایت از عملکرد وزنه برداران خوزستان گفت: خوشبختانه آن چه که پیش بینی می کردیم، تحقق یافت و 2 تیم خوزستانی ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب با شایستگی عناوین اول و دوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

سید علیرضا قریشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزنه برداری خوزستان روز به روز در حال پیشرفت بوده اما هنوز به آن چه که مد نظرمان است، نرسیده ایم لذا باید تمام هیات ها و باشگاه ها دست به دست هم داده و گسترش این رشته در سرتاسر استان تلاش کنند.

وی با بیان این که بنا داریم وزنه برداری خوزستان را به جایگاه واقعی خود باز گردانیم افزود: قطعا هر چقدر مسابقات بیشتری برگزار کنیم و تعداد تیم های بیشتری روانه مسابقات کنیم چهره های جدیدی به وزنه برداری استان معرفی می شود.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان به تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: اگر چه این تیم در رقابت های لیگ جوانان به مقام هفتم رسید اما باید توجه داشت که وزنه برداران این تیم اکثرا نوجوان و حتی نونهال بودند.

وی به قهرمانی مناطق نفتخیز جنوب در جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و گفت: در این تیم 6 وزنه بردار خوزستانی وجود داشت که عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. امیدوارم وزنه برداری خوزستان به جایی برسد که تمام بچه های استان در قالب تیم مناطق نفتخیز جنوب به باشگاه های آسیا اعزام شوند.

قریشی با اشاره به این که هیات وزنه برداری خوزستان یکی از پرکارترین هیات های کشور محسوب می شود افزود: در سال جاری علاوه بر برگزاری مسابقات لیگ استان، رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان را در روز 15 بهمن ماه در پیش داریم همچنین رقابت های جایزه بزرگ فجر را با حضور 30 کشور جهان در روز 15 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار