تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت از فردا
شرایط و زمان ثبت نام در آزمون استخدامی در شركت ‎ های تابعه وزارت نفت اعلام شد.
 
 در متن این آگهی آمده است: «شرکت‌های تابعه وزارت نفت به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و شایسته برای خدمت در بخش‌های مختلف صنعت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ و نامه شماره ۱۲۳۴۵/۱۱۰/دم مورخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد دارای شرایط ذیل را به تعداد ۲۳۰۰ نفر، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام می‌نمایند.
 
الف) ۱۰۵۰ نفر با حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط - کلیه بانوان و آقایان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی و محل‌های خدمت تعیین شده دارای سابقه کار متوالی و مرتبط حداقل ۴ سال تا تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ (تاریخ شروع بکار ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ و قبل از آن) در مشاغل موردنظر در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه با پرداخت حق بیمه مستمر و کامل که حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ذیربط باشند.
 
ب) ۱۲۵۰ نفر فارغ التحصیلان برتر دانشگاه‌ها - کلیه بانوان و آقایان فارغ التحصیل برتر دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی و محل‌های خدمت تعیین شده که حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ذیربط باشند.
 
 متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته‌ها و گرایش‌های مورد نیاز، مکان‌های خدمت و دیگر جزئیات استخدام از جمله ضوابط مربوط به شرایط سن و معدل در هر یک از گروه‌های "الف" و "ب" به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir/مراجعه و اطلاعات بیشتر را دریافت و در صورت احراز شرایط و تمایل از تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۶ لغایت اول آذر ۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .»
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
بدترین و بیشترین بی عدالتی در روند این آزمون به وجود اومده. جناب وزیر و دوستانشون فکر می کنن که برای بچه های دبستانی می خوان آزمون برگزار کنن که تمام شروط معدلی رو بالای 19-18 گذاشتن؟؟ ضمنا چرا باید برای نیروهای شاغل آزمون جداگانه برگزار شه. مگه سالیان گذشته به این صورت نبود که نیروهای شاغل هم مثل باقیه متقاضیان در آزمون شرکت می کردند.؟؟؟!!!. چرا شرط معدل برای نیروهای شاغل 3 نمره کمتر محاسبه شده؟؟! خواهش می کنم پیگیری کنید.
:
:
:
آخرین اخبار