تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۵۶۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری خبر داد:
انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش در جهت پیشگیری از اعتیاد
با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان جهت پیشگیری از معضل اعتیاد، به زودی در این زمینه تفاهم‌نامه‌ همکاری با آموزش و پرورش استان منعقد خواهیم کرد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان جهت پیشگیری از معضل اعتیاد، به زودی در این زمینه تفاهم‌نامه‌ همکاری با آموزش و پرورش استان منعقد خواهیم کرد.

افشین حیدری اظهارکرد: با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان جهت پیشگیری از معضل اعتیاد و با توجه به آماری که در این زمینه در استان خوزستان وجود دارد، به زودی در این زمینه  تفاهم‌نامه‌ همکاری  با آموزش و پرورش استان منعقد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه، تمام اماکن در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، در تمامی شهرستان‌ها به صورت رایگان از ساعت 8 تا 10 صبح در اختیار آموزش و پرورش قرار داده خواهد شد تا دانش‌آموزان از این اماکن بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و با تاکید ورزیر ورزش، ما نیز به این موضوع ورود کردیم تا بتوانیم در کاهش این آسیب اجتماعی نقش داشته باشیم. همه در رفع چنین معضلاتی وظیفه اجتماعی داریم و ورزش و جوانان خوزستان نیز تلاش می‌کند که به خوبی در این زمینه انجام وظیفه کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار