تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۵۶۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری خرمشهر خبرداد:
آغاز فاز دوم بهسازی دیوار ساحلی خرمشهر ظرف ۱۵ روز آینده
امروز فاز نخست پروژه بهسازی دیوار ساحلی کلنگ زنی شد و فاز دوم آن نیز ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده آغاز خواهد شد
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: امروز فاز نخست پروژه بهسازی دیوار ساحلی کلنگ زنی شد و فاز دوم آن نیز ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده آغاز خواهد شد.

منصور علوانی پیش از ظهر امروز در حاشیه کلنگ زنی پروژه بهسازی دیوار ساحلی خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای سرعت عمل در اجرای پروژه شهرداری خرمشهر با دو شرکت قرار داد منعقد کرده که طی دو فاز عملیات بهسازی ساحل کارون انجام شود و فاز دوم این پروژه با فاصله کوتاهی از امروز و طی دو هفته آینده با مشخص شدن پیمانکار آغاز خواهد شد.

علوانی به یادآور شدن وضعیت فعلی پیاده روی ساحلی و خطرات آن برای شهروندان هم پرداخت و گفت: بسیاری از پایه های دیوار ساحلی دچار خوردگی شده و در برخی مناطق شاهد ریزش آنها هستیم که طی بازده زمانی ۱۲ ماه شاهد تخریب سازه های فعلی و احداث سازه های جدید خواهیم بود.

وی افزود: برای احداث سازه جدید از شرکت های بومی و معتبر استفاده شده است و طرحی جدید و متفاوت خواهد بود.

سرپرست شهرداری خرمشهر در ادامه از استانداری و مسئولان امر خواست کمک کرده تا پروژه طبق برنامه زمانبندی شده اجرا و به بهره برداری برسد.

علوانی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در مورد میزان اعتبار تخصیص یافته برای آغاز پروژه اظهار کرد: میزان تخصیص یافته برای آغاز پروژه ۶ میلیارد تومان از ۲۵ میلیارد تومان بودجه تعیین شده برای پروژه های عمرانی است که شهرداری خرمشهر در حال پیگیری برای جذب این اعتبار است اما به طور کلی مشکل خاصی در زمینه تخصیص اعتبار این پروژه وجود ندارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار