تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۵۶۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
جاده حرم دانیال نبی تا حرم امام علی(ع) احداث می‌شود
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به موافقت‌های صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی در زمینه‌ی احداث پروژه ملی بزرگراه حرم تا حرم گفت: این جاده از « حرم حضرت دانیال نبی (ع) تا حرم امام علی(ع) » در نجف اشرف احداث می‌شود.

سید راضی نوری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جلسه‌ای با وزارت راه‌ و شهرسازی در ارتباط با پروژه ملی بزرگراه حرم تا حرم ( حرم‌دانیال‌نبی(ع) تا حرم امیرالمومنین علیه‌السلام ) برگزار شد.

وی گفت: در این نشست وزارت نفت و قرارگاه خاتم‌الانبیاء همکاری خود اعلام نموده و نظر مثبت برای این پروژه داشتند.

نماینده ی مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به موافقت‌های صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی در زمینه‌ی احداث پروژه ملی بزرگراه حرم تا حرم تصریح کرد: این جاده از « حرم حضرت دانیال نبی (ع) تا حرم امام علی(ع) » در نجف اشرف احداث می‌شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه جاده شوش به فکه سالانه پذیرای هزار نفر راهیان نور است،افزود: وجود میادین نفتی مشترک، ضرورت بالا بردن ضریب امنیتی مرزی و تبادلات تجاری و راه‌اندازی بازارچه مشترک باعث شده تا این مرز از لحاظ استراتژیکی از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

نوری بیان کرد: احداث این جاده به عنوان یکی از مهترین زیرساخت های راه اندازی بازارچه مشترک مرزی شهرستان شوش با کشور عراق به شمار می‌رود

وی در پایان با بیان اینکه نتایج بسیار خوبی در این ارتباط به دست آمده است؛  یاد آور شد: طرح مطالعاتی این بزرگراه با عنوان حرم تا حرم برای ارتباط با کشور عراق در دست مطالعه وزارت راه و شهرسازی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار