تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۵۶۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: بازی می‌توانست مساوی شود/ جادوگری در لیگ وجود دارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش مقابل استقلال خوزستان عملکرد پایاپایی داشت و می‌توانست یک امتیاز از تبریز به ارمغان بیاورد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش مقابل استقلال خوزستان عملکرد پایاپایی داشت و می‌توانست یک امتیاز از تبریز به ارمغان بیاورد.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در دقایق پایانی حاضر شد و اظهار کرد: بازی حساسی بین دو تیم بود و سه امتیاز برای هر دو تیم حائز اهمیت بود. شاهد بازی پایاپایی بودیم که می‌توانست مساوی شود.

او ادامه داد: در هر دو اوقات تلف شده چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم بدشانس بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم و گل خوردیم. این پیروزی را به گسترش فولاد تبریز تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: من بزرگ‌شده خوزستان هستم و مدیران استقلال از من خواستند که به این تیم بازگردم و من نیز نه نگفتم. شکست امروز ربطی به مشکلات مالی ندارد و با قول مسوولان مشکلات به زودی حل خواهد شد. به داشته‌های‌مان شک نداریم و می‌دانم که می‌توانیم بهتر شویم. اگر در فوتبال اشتباه فردی وجود نداشته باشد، گلی رد و بدل نمی‌شود.

او درباره تعطیلات لیگ و جادوگری در فوتبال  نیزگفت: از ابتدای لیگ تعطیلات را می‌دانستیم و طبق آن برنامه‌ریزی کرده بودیم. از زمانی که پایم را به لیگ گذاشتم جادوگری وجود داشته است و حتی به خود من نیز پیشنهاد شده بود اما من چنین چیزهایی را قبول نداشته و ندارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار