تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۶۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال ۱۵۵ اثر نمایشی از ۲۴ استان به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ
دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با ببان این که ۱۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: نتایج بازبینی آثار اول آبان ماه اعلام می‌شود
دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با ببان این که ۱۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: نتایج بازبینی آثار اول آبان ماه اعلام می‌شود.

علی بازگیر اظهار کرد:  با پایان یافتن مهلت ارسال آثار،  ۱۵۵ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ ارسال شده که در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: بازبینی آثار نمایشی در این دو بخش توسط شش داور بازبین آغاز شده و نتیجه بازبینی تا اول آبان اعلام خواهد شد.

بازگیر اضافه کرد: بیست و سومین جشنواره ملی لاله های سرخ با موضوع ترویج فرهنگ و معارف دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بخش ویژه با اولویت گرامی داشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در بمباران چهارم آذر سال ۱۳۶۵ با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان ۲۴ استان کشور روبه‌رو شده است.

دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک خاطر نشان کرد: تعداد آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به دوره گذشته بسیار خوب بوده است.

او با بیان این که این دوره جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی به صورت رقابتی برگزار خواهد شد، افزود:  از مجموع آثار رسیده ۱۱۰ اثر در بخش صحنه ای و تعداد ۴۵ اثر در بخش خیابانی می باشند که به دبیرخانه جشنواره رسیده اند.

بازگیر در پایان گفت: با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر لاله های سرخ به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از ششم تا دهم آذر ۹۶ در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار