تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالگرد شهید اکبر شیری در اهواز برگزار می‌شود
سالگرد شهید اکبر شیری در اهواز برگزار می‌شودسی و یکمین سالگرد شهید اکبر شیری از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد شادت رمنده دلیر شهید اکبر شیری از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان آیین بزرگداشتی در اهواز برگزار می‌شود.

در این برنامه که روز پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 مقارن با 27 صفر سال 1439 هجری قمری از ساعت 20 آغاز می‌شود و تا ساعت 22 ادامه دارد جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور دارند.

آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شادت رمنده دلیر شهید اکبر شیری از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان در مسجد امام خامنه‌ای اهواز واقع در روبه‌روی دادگاه شهید باهنر، کوی صادقیه، خیابان 4 برگزار می‌شود.

در این برنامه دعای روحبخش کمیل نیز به یاد شهدا گلگون کفن دفاع مقدس به ویژه شهید اکبر شیری توسط مداحان اهل بیت(ع) قرائت می‌شود.

شهید اکبر شیری در تاریخ سوم مهر ماه سال 1340 در باغملک دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست.

این دلیرمرد خوزستانی سرانجام در تاریخ 25 آبان ماه سال 1365 در نبرد با دشمنان اسلام به شهادت رسید و روح بلندش به آسمان پرکشید.

شهید شیری در هنگام شهادت 25 سال سن داشت و مزارش در زیارتگاه قاسم بن الحسن(ع) شهرستان باغملک زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار