تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۵۶۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محموله 2 میلیاردی قاچاق در اندیمشک توقیف شد
فرمانده انتظامی استان از اعلام توقيف 2 خودرو تریلی ماک حامل انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد
خوزنیوز: فرمانده انتظامی استان از اعلام توقيف 2 خودرو تریلی ماک حامل انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر گفت : در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با ورود کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی ، مأموران  ایستگاه بازرسی پل زال ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اندیمشک- خرم آباد"  به دو خودرو تریلی ماک مشکوک و آن ها  را پس از هماهنگی با مرجع قضائی متوقف کردند.

وی در این خصوص تصریح کرد : ماموران پلیس در بازرسی از بار این کامیون ها مقادیر زیادی کالای قاچاق از قبیل : تلفن رومیزی ، انواع ظروف سرامیکی ، مانیتور خودرو ، انواع لوازم برقی آشپزخانه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قانوني شدند.

فرمانده انتظامي استان در پايان خاطر نشان کرد : با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت ، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی نا امن می باشد .
:
:
:
آخرین اخبار