تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان:
تربیت کودکان و نوجوانان پژوهشگر تضمین کننده آینده کشور است
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در آغاز به کار پودمان آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» در اهواز گفت: تربیت کودکان و نوجوانان پژوهشگر، خلاق، مبتکر و پرسشگر آینده علمی، فرهنگی، اجتماعی، فناوری و صنعتی کشور را تضمین می‌کند.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی در جمع 31 مربی مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان با اعلام این مطلب افزود: تربیت کودکان و نوجوانان با ذهن جستجوگر و متفکر، یکی از مهم‌ترین اهداف کانون است که ما با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان کانون در راستای ارتقا و گسترش این مهم قدم برمی‌داریم.

وی تأکید کرد: پژوهش در کانون با هدف ایجاد روحیه پرسشگری و کنجکاوی در کودکان و نوجوانان انجام می‌شود و مربیان کانون با انجام فعالیت‌های پژوهشی، کودکان و نوجوانان را با شیوه‌های نگارش و انجام فعالیت‌های پژوهشی آشنا می‌کنند که برای رسیدن به این مقصود توانمندی مربیان شرط اصلی است و مربیان در ابتدا باید خودشان فرآیند پژوهش و شیوه‌های نگارش یک فعالیت پژوهشی را بیاموزند تا بتوانند به اعضا منتقل کنند.

شنبدی خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب و مطالعه آن یکی از مهارت‌های مهم است که در رشد و پرورش بچه‌های پژوهشگر نقش مهمی را ایفا می‌کند و ما در این راستا باید تمام تلاش خود را برای کتاب‌خوان کردن کودکان و نوجوانان انجام دهیم.

این مدیرکل فرهنگی یادآور شد: بچه‌ها با مطالعه کتاب است که با مهارت‌ها و تجربه‌های دیگران آشنا می‌شوند و ضمن بالا بردن معلومات و دانستنی‌های خود در همه جوانب می‌توانند رشد کنند.

گفتنی است؛ پودمان آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» به همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون خوزستان، ویژه‌ی 31 مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از 24 آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز آغاز شده است و تا 25 آبان ماه 1396 ادامه خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار