تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۵۶۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساری: باید شرایط کلنگ‌زنی ورزشگاه کارون فراهم شود/وزارت ورزش پیشقدم بوده است
نماينده  مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان در احداث ورزشگاه شهرستان کارون پیشقدم شده است و تمام دستگاه‌های شهرستان و استان نیز باید با هماهنگی کامل شرایط کلنگ‌زنی را فراهم کنند.

علی ساری در نشست بررسی پروژه‌های ورزشی شهرستان کارون و احداث یک ورزشگاه در این شهرستان که  روز پنجشنبه با حضور فرماندار کارون، شهردار کوت عبدالله،  معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین رییس اداره ورزش و جوانان کارون در دفتر این نماینده برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که به همراه دو نماینده دیگر با وزیر ورزش داشتیم، آقای سلطانی فر دستور صریح و شفافی برای احداث ورزشگاه داشته و آن  را هم  را ابلاغ  کرده  است.

وی افزود: این حرکت بسیار خوبی است و باید از فرصت استفاده کرد. اکنون وزارت در احداث ورزشگاه شهرستان کارون پیشقدم شده است و باید ما نیز به سرعت موانع را برطرف کنیم و شرایط احداث و کلنگ زنی را فراهم کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص جانمایی محل احداث این ورزشگاه نیز گفت: باید هماهنگی خوبی بین دستگاه‌ها در این خصوص ایجاد شود و همه یک حرف را بزنند، البته نظر تک تک نهادهای متولی خواسته شود و مطالعات و بررسی‌ جامعی هم صورت گیرد.

ساری با اشاره به دیگر پروژه‌های ورزشی در شهرستان کارون، تصریح کرد: اقدامات خوبی صورت گرفته است و اکنون احداث یک مجموعه ورزشی ویژه بانوان و یک مجموعه برای آقایان و تعدادی استخر و زمین چمن در شهرستان کارون در دستور کار قرار گرفته است که در صورت اجرا نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

همچنین معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون در این نشست، اظهارکرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان با حضور نمایندگان مجلس، معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان احداث چندین مجموعه ورزشی و خانه جوان در شهرستان به تصویب رسید که اقدام بسیار خوبی بود.

وی افزود: در حال حاضر چند نقطه پیشنهادی برای احداث ورزشگاه و مجموعه‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

فرماندار کارون گفت: ۱۷هزار مترمربع در شهر و انتهای شهرک نور با کاربری ورزشی در نظر گرفته شده است. در بیرون شهر نیز دو زمین وسیع وجود دارد.

خنفری ادامه داد: تاکنون چندین بار از این زمین‌ها بازدید کردیم و باید بررسی‌ها به صورت دقیق و سریع انجام شود تا در انتخاب نهایی و جانمایی با هیچ مشکلی مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: شهرداری و اداره کل ورزش استان نیز در روزهای آینده در خصوص زمین‌ها به توافق نهایی خواهند رسید و سپس اقدامات ابتدایی آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار