تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۵۶۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومین محموله کمک‌های مردمی هندیجان به کرمانشاه ارسال می‌شود
دبیر هیئت میثاق با شهدای گمنام هندیجان گفت: به همت مردم ولایت مدار، نوع‌دوست هندیجانی سومین محموله کمک‌های مردمی در راه استان کرمانشاه جهت اهدا به مردم زلزله‌زده است.

محمدحسین عنانات اظهار داشت: جان باختن تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیز کرمانشاهی  در زلزله اخیر را تسلیت عرض می‌کنم. واقعاً این حادثه اسفناک، غم سهمگینی را بر دل ملت ایران نهاد.

وی افزود: همه ما مسلمان و ایرانی هستیم، ایرانیان در طول تاریخ نشان داده‌اند که اگر بخشی از ایران اسلامی دچار درد و رنج شود همه ایران برای کمک و همیاری به پا می‌خیزند. وظیفه هر انسانی کمک به هم نوع خود است.

دبیر هیئت میثاق با شهدای گمنام هندیجان بیان کرد: مردم ولایت مدار و نوع دست هندیجان در روزهای اولیه با جمع‌آوری کمک‌های همدیگر و با هماهنگی مسئولان دو محوله را ارسال کرده‌اند و سومین محموله مستقر در مزار شهدای گمنام امروز ارسال می‌شود.

وی گفت: محموله‌های ارسالی هندیجان بیشتر شامل پتو، آب‌معدنی، کنسروهای متنوع، مواد شوینده، پوشاک، قند، شکر و مبالغ نقدی بوده است. ما همچنان در حرم مطهر شهدای گمنام کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنیم.

عنانات عنوان کرد: در جوار شهدای گمنام هندیجان چادر مهربانی نصب‌شده که پوشاک مورد نیاز فقرا در آن مکان قرار گرفته تا هر کس که نیاز داشته باشد بتوان از آن‌ها استفاده کند.

وی افزود: از خیرین، هندیجان، استان خوزستان، کشور عزیزمان ایران اسلامی درخواست داریم در جهت حمایت از نیازمندان، مستمندان، فقرا که محتاج هستند با هیئت‌امنا شهدای گمنام همکاری کرده تا بتوان مشکلات این مردم عزیز را به‌صورت کاملاً محرمانه رفع کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار