تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۵۶۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از ۳۰ آبان تا سوم آذرماه امسال؛
برگزاری هجدهمین نمایشگاه‌صنعت‌ساختمان‌خوزستان در اهواز
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی اظهار کرد: بعد از برگزاری بسیار مناسب و باشکوه نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز که با استقبال ۲۷۰ واحد و بسیاری از شرکت ها و شخصیت های ملی و بین المللی همراه بود، اینک خود را آماده برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان می کنیم.

وی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان ۳۰ آبان ماه فعالیت خود را آغاز می کند و تا روز سوم آذرماه ادامه می یابد و بازدید آن برای عموم آزاد است. این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.

جلیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۳۰شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و گلستان حضور دارند که نشان دهنده استقبال خوب از این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های خوزستان با اشاره به اینکه ضرورت‌های اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده تا حوزه‌ صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد، بیان کرد: توسعه و رشد شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت ‌و ‌سازها را در پی داشته که روز به روز رشد و گسترش می‌یابد.

جلیلی با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است، اظهار کرد: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهم ترین دغدغه‌ مشارکت کنندگان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان افزود: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار