تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۵۶۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد:
به شهرستان‌های با نرخ بیکاری بالا بیشتر توجه شود
شهرستان‌هایی که دارای بیشترین نرخ بیکاری هستند باید در برنامه اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند
معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: شهرستان‌هایی که دارای بیشترین نرخ بیکاری هستند باید در برنامه اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

رضا میرانی اظهار کرد: هرسال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد، تعهدات خود را در بحث اشتغال اعلام می‌کنند و در انتهای سال این تعهدات ممکن است محقق شود یا خیر اما امسال در این زمینه طرحی اعلام شد تا دستگاه‌های اجرایی برنامه اشتغال خود را پیش از اعلام تعهدات اشتغال خود اعلام کنند.

وی افزود: این کار دو سال پیش هم انجام شده بود و دستگاه‌های اجرایی برنامه اشتغال خود را پیش از اعلام تعهدات در بحث اشتغال اعلام کرده بودند. در آن زمان عملکرد با این طرح در بحث اشتغال‌زایی بهتر شد اما آن طور که باید رشد چندانی نداشت.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: امسال قرار است دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف برنامه اشتغال خود را به همراه دلایل مطرح کنند. پس از آن که این برنامه‌ها مطرح شد، با چکش‌کاری که در زمینه برنامه اشتغال دستگاه‌ها صورت می‌گیرد، می‌توان به میزان صحیح اشتغال ایجاد شده در دستگاه نظارت کرد.

میرانی عنوان کرد: در این زمینه 9 دستگاه اجرایی به عنوان دستگاه محور در نظر گرفته شده‌اند تا متولی هر بخش باشند. این دستگاه‌ها علاوه بر مطرح کردن برنامه‌های کلی، باید برش شهرستانی برنامه خود را نیز ارائه کنند.

وی بیان کرد: شهرستان‌هایی که دارای بیشترین نرخ بیکاری هستند باید در بحث اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: باید در برنامه‌ریزی‌های شهرستانی و منطقه‌ای که در بحث اشتغال انجام می‌گیرد، شهرستان‌هایی که دارای بیشترین آمار بیکاری هستند تلاش کنند تا در برنامه اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان به مساله بیکاری آنها توجه بیشتری شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار