تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸
مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری مراسم فرش قرمز آغاز خواهد شد
مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری مراسم فرش قرمز آغاز خواهد شد.

قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه پس از مشخص شدن 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها، جمعه، 10 آذرماه در کاخ کرملین برگزار خواهد شد تا تیم‌ها در هشت گروه چهارتیمی حریفان خود را بشناسند.

طبق برنامه اعلام‌شده از سوی فیفا، این مراسم از ساعت 16 به‌وقت مسکو (16:30 به‌وقت تهران) با مراسم فرش قرمز آغاز خواهد شد و میهمانان دعوت‌شده به مراسم و نمایندگان 32 تیم صعودکننده با عبور از روی فرش قرمز، وارد سالن خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به‌صورت رسمی به‌وقت محلی از ساعت 18 آغاز می‌شود و یک ساعت به‌طول می‌انجامد.

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، مربیان تیم‌ها و میهمانان ویژه مراسم در میکسدزون (محل مصاحبه) حاضر می‌شوند و سپس مراسم پذیرایی از حاضران در قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

گری لینه‌کر مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس و ماریا کوماندنایا، مجری مشهور روسی مجریان مراسم قرعه‌کشی خواهند بود و قرار است میرسلاو کلوزه، کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان هم جام قهرمانی را به مراسم بیاورد.

کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان در ایران مراسم حضور خواهد داشت و مهدی مهدوی‌کیا نیز میهمان ویژه فیفاست که به این مراسم دعوت شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار