تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
افزایش ۴۰ پزشک متخصص در شهرهای جنوب غرب خوزستان
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن ۴۰ پزشک متخصص جدید در محدوده فعالیت این دانشکده در شهرهای جنوب غرب خوزستان خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن ۴۰ پزشک متخصص جدید در محدوده فعالیت این دانشکده در شهرهای جنوب غرب خوزستان خبر داد.

علیرضا آموزنده پیش از ظهر امروز در آئین معارفه پزشکان متخصص جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان، از جراحی عمومی،  جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، آسیب شناسی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، داخلی، بیهوشی، ارتوپدی، توانبخشی، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب هسته ای، پوست، عفونی، راونپزشک، رادیولوژی، اورولوژی و قلب به عنوان ۱۹ رشته ای نام برد که متخصصان آنها به منطقه ورود کرده اند و آماده خدمات رسانی هستند.
 
وی افزود: توزیع این پزشکان براساس شاخص‌های درمان، امکانات بیمارستانی و نیازمندی‌های منطقه در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان صورت می گیرد. این موضوع با توجه به مواردی همچون امکانات و آموزشی و یا غیرآموزشی بودن بیمارستان، اجرایی می‌شود.

آموزنده با اشاره به این موضوع که پزشکان یادشده از سراسر کشور به این منطقه آمده‌اند، تصریح کرد: امید می رود تا با میزبانی خوب مردم آبادان، خرمشهر و شادگان از این پزشکان، شاهد ماندگاری و ارائه خدمات پایدار این پزشکان در منطقه باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در صورت تمایل طرفین امکان جذب این پزشکان متخصص به عنوان هیئت علمی وجود دارد.

آموزنده با یادآوری حضور و فعالیت ۱۳۸ پزشک متخصص در شهرهای تحت پوشش این دانشکده(آبادان، خرمشهر و شادگان)، افزود: از این تعداد، ۶۰ پزشک در آبادان به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بخش پزشک فوق تخصص هنوز کمبودهایی داریم، اظهار کرد: درخواست به کارگیری ۱۲ پزشک فوق تخصص را به وزارت بهداشت داده ایم که با نظر موافق وزارتخانه نیز مواجه شده است.

به گفته آموزنده، در زمان حاضر سه پزشک فوق تخصص در منطقه فعالیت دارند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار