تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۵۶۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف دو میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در اندیمشک
خوزنیوز: فرمانده انتظامي خوزستان از کشف دو محموله کالای قاچاق در محور مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد.
   
به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستاي تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليد داخلي و اقتصاد مقاومتي، ماموران انتظامی ایست و بازرسی "پل زال" با انجام اقدامات پلیسی دو دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را در محور مواصلاتی "اندیمشک - خرم آباد" شناسایی و متوقف کردند. 
  
وی بیان کرد: در بازرسی از دو خودروی توقیف شده، تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل ساعت رومیزی، ظروف سرامیکی، اسباب بازی، لوازم التحریر و چراغ مطالعه فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد. 
  
عباس زاده در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 
  
فرمانده انتظامي خوزستان در پایان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال" طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی ناامن می باشد. 
:
:
:
آخرین اخبار