تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۵۶۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر آبادان:
توقعات از شهرداری آبادان بالاست
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: امیدواریم شهردار جدید آبادان در ابتدای کار با شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولان پست‌های این سازمان بسیاری از نواقص شهری را مرتفع و انتظارات را تا حد ممکن  برآورده سازد. 

عبدالله کعبی با اشاره به انتخاب شهردار جدید آبادان، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه شهرداری‌ها در توسعه و تحول شهری بر کسی پوشیده نیست و با توجه به شرایط موجود در شهر آبادان توقعات و انتظارات از این شهرداری بسیار بالا است که می‌طلبد شهردار در ابتدای کار خود آن‌ها را مد نظر قرار دهد. 

وی افزود: هر چقدر عملکرد شهرداری‌ها در نظر شهروندان مطلوب باشد، میزان رضایت آنان از مجموعه مسئولان شهری، منطقه‌ای، استانی و کشوری نیز افزایش می‌یابد. 

کعبی ادامه داد: حرکت مناسب و تأثیرگذار از سوی شهرداری‌ها نیازمند استفاده از نظرات عموم مردم، پتانسیل‌های آن‌ها و روزآمد کردن برنامه‌ریزی‌ها برای اتخاذ راهکارهای مناسب موضوعات است. 

عضو شورای شهر آبادان گفت: مردم در زمینه بیان طرح و ایده، مشاوران شورا و شهردار جدید برای شکوفایی هر چه بیشتر این شهر باشند. 

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان افزود: امیدواریم شهردار جدید آبادان در ابتدای کار با شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولان پست‌های این سازمان بسیاری از نواقص شهری را مرتفع و انتظارات را تا حد ممکن برآورده سازد. 

وی گفت: باید توجه داشت که اهمیت جلب رضایت پرسنل زحمتکش شهرداری آبادان کمتر از عموم مردم نیست و باید به فکر رفاه عمومی این زحمتکشان نیز باشیم. 

کعبی ادامه داد: حمیدپور در شرایطی شهرداری آبادان را تحویل می‌گیرد که با بدهی زیادی روبرو است، اما تلاش می کنیم با کمک سازمان  منطقه آزاد اروند،  پالایشگاه و سایر ادارات و ارگان‌ها در راستای عمران و آبادی این شهر گامی موثر برداریم. 

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به همکاری با شهردار جدید اظهار کرد: بدون تردید در حوزه نظارتی بسیار دقیق و با جدیت عمل خواهیم کرد و چنانچه نارضایتی شهروندان از مسئولین شهرداری وجود داشته باشد با قاطعیت برخورد خواهیم کرد. 

 حسین حمیدپور به تازگی به عنوان شهردار جدید از سوی شورای شهر آبادان انتخاب شده است. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار