تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۵۶۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خواستار شد؛
لزوم اهتمام شهروندان برای نصب دوربین های امنیتی در منازل
فرمانده انتظامی دزفول بر لزوم اهتمام شهروندان دزفولی نسبت به نصب دوربین های امنیتی در منازل در راستای افزایش ضریب امنیت تاکیدکرد.

سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان دزفول با به کارگیری تمام توان و تجهیزات، شبانه روز در راستای رفاه و افزایش ضریب امنیت شهروندان تلاش کرده و خواهد کرد و در این راه از فداکردن جان خود نیز دریغ نخواهد کرد. 

وی با اشاره به مواردی از سرقت منازل و خودرو و مبارزه با سوداگران مرگ در چند روز گذشته در دزفول که با هوشیاری پلیس شهرستان موجب ناکامی سارقان و مخلان نظم و امنیت می شد، افزود: در بسیاری از این موارد، اطلاع رسانی به موقع شهروندان و حضور به موقع و سریع نیروهای پلیس باعث موفقیت در به دام انداختن سارقان می شد که لازم است این همکاری و همراهی بین مردم با پلیس بیش از این تداوم و افزایش یابد. 

فرمانده انتظامی دزفول به بیان هشدارهایی به شهروندان پرداخت و گفت: مالکان خودروها و موتورسیکلت ها حتما باید وسائل نقلیه خود را به قفل و تجهیزات ایمنی مجهز کنند. از رها کردن بدون قفل و زنجیر موتور در اماکن و خیابانها خودداری کنند. در خودروهای خود را حتی برای دقایقی کوتاه باز نگذاشته و رها نکنند چرا که سارقان از کوچکترین غفلت ها و موقعیت ها نیز استفاده می کنند.

سرهنگ الهامی همچنین عنوان کرد: شهروندان و به ویژه بانوان هنگام حضور در خیابان و بازار مراقب کیف و گوشی های موبایل خود باشند و سعی کنند کیف خود را در جهت مخالف خیابان قرار دهند.

وی در ادامه در خصوص مراقبت از اموال و منازل نیز توضیح داد: شهروندان باید اطلاع داشته باشند که هیچ سارقی بدون مطالعه و تحقیق قبلی برای سرقت وارد منزلی نمی شود؛ بنابراین مردم نباید پول، دلار، طلاجات و اشیای قیمتی خود را که حجم و میزان آنها زیاد است در خانه رها کنند. یا باید آنها را به مکان امن مثل بانک و صندوق امانات بسپارند و یا اینکه باید منازل خود را به تجهیزات ایمنی و مناسب مجهز کنند. 

سرهنگ الهامی با تاکید چند باره در خصوص لزوم نصب دوربین در منزل دارای اشیای قیمتی و کوچه و خیابانها گفت: ساکنان هر محله و مجتمع های آپارتمانی باید با همکاری یکدیگر محل و یاساختمان محل سکونت خود را به دوربین های امنیتی مجهز کنند تا با هزینه کمتر امنیت خود را بیش ازپیش تامین کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان در هنگام خارج  شدن از منزل برای ساعات و یا چند روز بهتر است دیگر همسایگان خود را در جریان بگذارند، افزود: لازم است همه شهروندان اهمیت نصب دوربین در منازل و محلات را جدی بگیرند تا در تامین امنیت خود و محل زندگیشان با ما همکاری داشته باشند و راه نفوذ و سوءاستفاده را بر سارقان ببندند. 

فرمانده انتظامی دزفول در ادامه با تقدیر از همراهی همیشگی شهروندان با نیروی انتظامی تاکید کرد: ما همواره از پیشنهادات و انتقادات مردم استقبال خواهیم کرد و از آنها می خواهیم همواره به شکل های مختلف در کنار سبزپوشان نیروی انتظامی باشند و ما نیزدر این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار