تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع نیروهای زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی مقابل مجلس
جمعی از نیروهای زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی از قبیل بانک و بیمه کشاورزی که در میان آنها نیروهایی از خوزستان نیز حضور داشتند، امروز مقابل مجلس تجمع کردند
جمعی از نیروهای زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی از قبیل بانک و بیمه کشاورزی که در میان آنها نیروهایی از خوزستان نیز حضور داشتند، امروز مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت بلاتکلیف خود در بحث قراردادهایشان شدند. 

امروز 29 آبان ماه جمعی از نیروهای زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی از جمله بانک و بیمه کشاورزی با حضور مقابل مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

وضعیت قرارداد این نیروها مشخص نیست و درحالی که بسیاری از آنها برای زیرمجموعه خود درآمدزا هستند اما امنیت شغلی ندارند.

در این زمینه هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: این نیروها چندین سال است که در ادارت زیرمجموعه جهاد کشاورزی کار می‌کنند اما وضعیت آنها مشخص نیست و امنیت شغلی ندارند.

وی ادامه داد: باید وضعیت و شرایط این نیروها هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود زیرا اگر مشکل آنها حل نشود به نوعی می‌توان گفت که بیکار به حساب می‌آیند.

خادمی خاطرنشان کرد: امروز قرار بود مشکلات این تجمع‌کنندگان که تنها مربوط به خوزستان نیستند و از استان‌های مختلف در میان آنها حضور دارند در صحن مجلس مطرح شود اما این مساله به روزهای آینده موکول شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار