تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطعی موقت برق در برخی مناطق اهواز
معاون دیسپاچینگ و بهره‌برداری شرکت توزیع برق اهواز گفت:  گرد و خاک تاکنون هیچ تاثیری بر روی شبکه برق اهواز نگذاشته است اما شدت باد باعث شده در برخی از مناطق شاهد قطعی برق موقت به دلیل برخورد شاخ و برگ درختان با شبکه برق باشیم که پس از مدت زمان کوتاهی برق آن مناطق وارد مدار شد. 

سعید آقایی اظهار کرد: با توجه به شدت بادی که در اهواز وجود دارد ممکن است در اثر برخورد درختان به شبکه برق، شاهد اتصال کوتاه و قطعی موقت برق باشیم اما نیروهای توزیع برق اهواز با حضور در موقعیت مورد نظر مشکل را حل و برق را وارد مدار می‌کنند.

وی افزود: گرد و خاک شدیدی که در حال حاضر در اهواز رخ داده است هنوز شبکه را متاثر از خود نکرده است اما اگر این گرد و خاک با بارندگی همراه شود، ممکن است شبکه با مشکلاتی مواجه شود اما در حال حاضر وضعیت شبکه عادی است.

معاون دیسپاچینگ و بهره‌برداری شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: قطعی‌های برقی که امروز در برخی از مناطق رخ داده به دلیل برخورد شاخ و برگ درختان با شبکه برق بوده که پس از 10 تا 15 دقیقه برق آن مناطق مجددا وصل شده است. با توجه به اینکه کلیدهای گازی در طول شبکه نصب شده است در اثر برخورد با شبکه این کلیدهای گازی قطع و مجددا وارد می‌شوند.

آقایی ادامه داد: امروز تنها در یک مورد بر اثر وزش باد شدید در منطقه شهرک برق اهواز، یک دستگاه ترانس برق سقوط کرد که که نیروهای توزیع برق در حال تعمیر و وارد مدار کردن این ترانس در منطقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای توزیع برق اهواز در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه به سرعت در محل حضور پیدا کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
چرا کسی به فکر مردم محروم خوزستان نیست؟؟!! گناه این مردم بیچاره چیست که باید تاوان بی کفایتی برخی مسئولین را بدهند؟
:
:
:
آخرین اخبار