تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۵۶۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمپ تمرینی جانبازان و معلولان خوزستان افتتاح شد
کمپ تمرینی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز به افتتاح رسید
کمپ تمرینی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز به افتتاح رسید.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، امروز (سه‌شنبه) در حاشیه افتتاح کمپ تمرینی برای ورزش جانبازان و معلوان در اهواز، اظهار کرد: افتتاح این کمپ، یکی از اقدامات بسیار ارزشمند در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولان استان است. ما مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان استان را در ورزشگاه تختی اهواز داریم که این کمپ در این مجموعه ساخته شد و امروز به افتتاح رسید.

وی افزود: برای فاز اول این پروژه که امروز به افتتاح رسید، مبلغ 750 میلیون ریال هزینه کردیم و در فاز دوم، توسعه زمین مدنظرمان است. ورزشکاران بسیاری در مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان استان کار کرده‌اند و به عنوان‌های خوبی در رقابت‌های مختلف بین‌المللی و پارالمپیک دست پیدا کرده‌اند. ان‌شاءالله بتوانیم ورزشکاران بیشتری را در این فضا تحت آموزش قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: همچنین مجموعه ورزشی کوی طلاب را که ویژه جانبازان و معلولان است، در اهواز داریم که از 12 سال پیش کار ساخت آن شروع شد و امروز نیز کار به سرعت پیش می‌رود. پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال جاری این مجموعه به بهره‌برداری برسد و یک مجموعه کامل که سال‌ها ورزشکاران جانباز و معلول آرزوی آن را دارند، در اختیارشان قراربگیرد.

وی افزود: در استان خوزستان در بخش ورزش‌های جانبازان و معلولان، واقعا دارای استعداد هستیم و امیدواریم با تلاش و همتی که از سوی هیات خوزستان و همچنین همکارانم در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان صورت می‌گیرد، به جایی برسیم که بتوانیم به چندین مدال در پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار