تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۵۶۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جودوکار خوزستانی تیم‌ملی به ایران بازنگشت
جودوکار وزن 60– کیلوگرم ایران پس از پایان رقابت‌های گرند پری هلند به همراه اعضای تیم ملی به کشور بازنگشت. 

محمد رشنونژاد، جودوکار وزن 60 – کیلوگرم ایران که همراه با تیم ملی عازم رقابت های جودوی گرند پری هلند شده بود، اردوی تیم‌ ‌ملی در کشور هلند را ترک کرد و روز گذشته (دوشنبه) به همراه سایر جودوکاران به ایران بازنگشت.

این رقابت ها روز شنبه و یکشنبه هفته جاری در هلند برگزار شد که رشنونژاد در روز اول مسابقات، از گردونه رقابت ها کنار رفته بود.

همچنین محمد داور زنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت درباره این موضوع، اظهارکرد: هنوز مسئله پناهندگی این جودوکار قطعی نیست و طی صحبتی که با درخشان، رییس فدراسیون جودو داشتم، اظهار کرد فعلاً بحثی اتفاق نیفتاده است، البته از این گونه اتفاقات طی سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف رخ داده است که گاهاً ورزشکاری بعد از حضور در تورنمنتی در کشوری می‌ماند و سپس به کشور مراجعه می‌کند. امیدوارم که درباره این جودوکار نیز این مسئله جدیت نداشته باشد.

وی گفت: در طول سال حدود ۱۶ تا ۱۷ هزار ورزشکار، مربی و سایر مسوولان برای حضور در یک تورنمنت از شورای برون مرزی مجوز می‌گیرند و گاها شاهد روی دادن چنین اتفاقاتی هستیم. به هر صورت طی آخرین بحثی که با درخشان داشتم وی هنوز به صورت قطعی این مسئله را عنوان نکرده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
میره اروپا آینده خودشه تضمین میکنه
:
:
:
آخرین اخبار