تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار جدید آبادان عنوان کرد:
۳ رویکرد جدید شهرداری آبادان
شهردار جدید آبادان گفت: به منظور انجام اقدامات قابل قبول در حوزه شهری، سه رویکرد جدید را برنامه ریزی کرده ایم که در زمان خود اجرایی می شود
۳ رویکرد جدید شهرداری آبادانشهردار جدید آبادان گفت: به منظور انجام اقدامات قابل قبول در حوزه شهری، سه رویکرد جدید را برنامه ریزی کرده ایم که در زمان خود اجرایی می شود.

حسین حمید پور عصر امروز در آئین تکریم و معارفه شهرداران قبلی و جدید آبادان در محل تالار الغدیر فرمانداری این شهر گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و اعتماد اعضای شورا به بنده، به طور حتم با کمک و همراهی یکدیگر می توانیم آبادان را به آن شهری قابل زیست و قابل افتخار برای زندگی تبدیل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه در شهرهای پیشرفته و کلان دنیا، شهردار بالاترین مقام اجرایی را دارد، افزود: اگر بخواهیم آبادان ساخته شود؛ باید این مدل به دور از آنکه شهردار وابسته به کجاست در این شهر نیز اجرا شود. همه ما آبادانی هستیم، من نیز یک آبادانی ام و منتصب به منطقه آزاد اروند نیستم. 

حمیدپور اظهار کرد: آمده ام تا با کمک همگان، آبادان را بسازم. منطقه آزاد اروند و امثال آن به عنوان یک سازمانی که می تواند در این سازندگی همراه ما باشد در کنارمان قرار دارد، تمامی ارگانهای دولتی وظیفه دارند تا در کنار شهرداری آبادان در ساختن شهر تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه مردم چیزی جز خدمت از ما نمی خواهند، تصریح کرد: دست همگان را برای ساختن شهرمان، خدمت صادقانه و بی منت به مردم رنج کشیده، صمیمانه می فشارم و به طور حتم، انجام هر کاری با کمک و همراهی همگان شدنی است. 

شهردار جدید آبادان با اشاره به اینکه به طور ماهانه گزارشی از روند فعالیتهای شهرداری به رسانه ها ارائه می کنم، گفت: در گزارشات خود به رسانه ها کسانی که کمک کردند و یا یاری نکردند به طور صریح به مردم معرفی می شوند. من یک مدیر شهری هستم و قصدم هم انجام کار سیاسی نیست. 

حمید پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سه برنامه کلان را برای انجام در برنامه کاری خود دارد، افزود: توسعه عمرانی شهر با رویکرد توسعه اجتماعی و فرهنگی، ارتقای کیفیت آموزش شهروندی و پرسنلی و جذب و حفظ سرمایه گذار با توجه به پتانسیل های موجود در این منطقه سه برنامه مهم و قابل اجرا در شهرداری خواهد بود. 

وی اظهار کرد: اگر چه دولت تاکنون اعتبارات زیادی را در جهت بهبودی وضعیت شهر آبادان هزینه کرده است اما با اعتبارات دولتی نمی توان شهر را آنگونه که مایلیم، بسازیم. 

حمید پور تصریح کرد: از مردم و مسئولان می خواهم که به ما اعتماد کنند و دست از همراهی و کمک ما برندارند، هدفمان ساختن شهر است. 

شهردار جدید آبادان با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی یکی از برنامه های ما است، یادآور شد: بایستی شهروندان را به لحاظ فرهنگی و اجتماعی در ساخت و ساز شهر مشارکت دهیم وقتی شهروندان احساس مسئولیت کنند به طور حتم شهر آبادان به خوبی ساخته می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار