تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۶۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان:
آزادراه خرم‌آباد-پل زال باز است/لغزندگی شدید در اکثر محورهای خوزستان
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن آزادراه خرم‌آباد-پل زال در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای گفت: هم‌اکنون این آزادراه بازگشایی شده و تردد در آن به وضعیت عادی بازگشته است
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن آزادراه خرم‌آباد-پل زال در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای گفت: هم‌اکنون این آزادراه بازگشایی شده و تردد در آن به وضعیت عادی بازگشته است.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: حوالی ساعت 15 امروز وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خرم‌آباد-پل زال در حوزه استحفاظی استان لرستان موجب شد این آزادراه به مدت سه ساعت مسدود شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام‌ شده در حال حاضر آزادراه خرم‌آباد-پل زال بازگشایی شده و ترافیک در این آزادراه برقرار است.

رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تردد در مسیرها و محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: از صبح امروز با مشکل کاهش دید افقی در پی وقوع گرد و غبار در اهواز و برخی از محورهای خوزستان مواجه شدیم که خوشبختانه این پدیده را تنها برای چند ساعت داشتیم.

دولتشاهی ادامه داد: همچنین از ظهر امروز بارندگی در خوزستان را شاهد بودیم. در حال حاضر در بسیاری از نقاط استان شاهد بارش باران هستیم که موجب لغزندگی شدید اکثر محورهای ارتباطی شده است.

وی افزود: با توجه به این‌که این بارش نخستین بارش پاییزی سال جاری در خوزستان محسوب می‌شود از رانندگان می‌خواهیم  مهمترین و اصلی‌ترین نکته یعنی رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را با توجه به وضعیت ‌جاده مدنظر داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار