تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۵۶۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حکم شهردار شهر چمران تنفیذ شد
حکم شهردار شهر چمران توسط استاندار خوزستان صادر و تنفیذ شد
 حکم «ابراهیم بریحی‌نژاد» به عنوان شهردار شهر چمران توسط استاندار خوزستان صادر و تنفیذ شد.

در بخشی از حکم انتصاب شهردار شهر چمران آمده است: در اجرای تبصره 3 ذیل بند ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد نامه شماره 5/13/ش مورخ 96/6/2 شورای شهر اسلامی چمران به موجب این حکم به سمت شهردار شهر چمران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به پروردگار سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی جهت اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش مشارکت مردم در اداره امور، توسعه و عمران شهری موفق و مؤید باشید.

بریحی‌نژاد عضویت در شورای شهر هندیجان، نائب رئیسی شورای شهرستان بندر ماهشهر، ریاست شورای شهرستان هندیجان، ریاست اداره تربیت بدنی هندیجان و شهرداری چمران را در کارنامه خود دارد.

وی در شورای چهارم و از اردیبهشت ماه سال 1393 به عنوان شهردار شهر چمران منصوب و در شورای پنجم نیز با چهار رأی موافق مجدداً به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

بریحی‌نژاد در طول تصدی این مسؤولیت کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و منشاء تحولات بسیار خوبی در شهر چمران بوده است. ساماندهی و انتقال بازار شهر چمران مهم‌ترین و درخشان‌ترین اقدام وی در این مدت به شمار می‌رود.

طراحی و اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، حل مشکل تملک اراضی و ... از دیگر اقدامات شاخص بریحی‌نژاد محسوب می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار