تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۵۶۷۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسنوند خبر داد:
تمدید آزمون استخدامی وزارت نفت تا ٨ آذر ماه
رییس کمیسیون انرژی مجلس، از تمدید آزمون استخدامی وزارت نفت تا هشتم آذرماه خبر داد
رییس کمیسیون انرژی مجلس، از تمدید آزمون استخدامی وزارت نفت تا هشتم آذرماه خبر داد.

فریدون حسنوند با اشاره به مکاتبات و مذاکرات با وزیر نفت در خصوص اصلاحات آزمون استخدامی وزارت نفت، گفت: براساس این پیگیری ها و با دستور وزیر نفت، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت ۷ روز تمدید شد و بر این اساس ثبت نام تا ۸ آذر ماه ادامه دارد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر در حال رایزنی با وزارت نفت هستیم تا اصلاحات لازم به ویژه رعایت ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص اولویت استخدام بومی ها در آزمون لحاظ شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
2
چه آزمونی شاگرد اولها و ۴سال سابقه که میشن اونهایی که رابطه داشتن و سرکار گذاشتنشون.این چه تزمونیه آخه
رحمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
1
0
خوز نیوز واقعا خواهش دارم این موضوع رو پیگیری کنید. آخه این چه آزمون برگزار کردنی هست.بخش بزرگی از جوانان تحصیل کرده و مظلوم خوزستانی به دلیل شرایط حیرت آور و مضحک این آزمون امکان شرکت در این امتحان رو ندارن. واقعا تبعیض از این واضح تر که 1 امتحان جداگانه برای شاغلین و پارتی دار ها گذاشتن با شرایط ساده، اونوقت برای ممتازین ۷خان رستم رو پیاده کنن!!! واقعا جای تعجبه که نمایندهای خوزستانم ساکت شدن و این تبعیض رو نظاره گرند. ما به دولت تدبیر و امید رای دادیم تا این بی عدالتی ها کمتر شه ولی زهی خیال باطل. امثال من با معدل۱۶ مهندسیه برق از دانشگاه چمران نتونیم شرکت کنم،اونوقت یه عده با رانت و روابط بیان تو استانی که ما داریم خاک و سرطان نفتش رو تحمل می کنیم استخدام بشوند. خواهش دارم چاپ کنید
:
:
:
آخرین اخبار