تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی موجب آبگرفتگی تعدادی از روستاهای شوش شد
بارندگی که از روز سه شنبه شمال استان خوزستان را فرا گرفته و همچنان ادامه دارد موجب آبگرفتگی تعدادی از روستاها در بخش های شاوور ، فتح المبین و بخش مرکزی شوش شده است
بارندگی که از روز سه شنبه شمال استان خوزستان را فرا گرفته و همچنان ادامه دارد موجب آبگرفتگی تعدادی از روستاها در بخش های شاوور ، فتح المبین و بخش مرکزی شوش شده است.

بارندگی مشکلاتی را برای ساکنان روستاهای خویس ، مالک اشتر محمید ، قلعه نصیر ،زعن ، عنکوش ، جاده روستای چعب و نیز مناطقی از شهرهای شاوور ، الوان و حر این شهرستان موجب شده است.

برخی اهالی روستاهای صالح لوسی ، آلبوحمدان ، خشه ، عین ، حسین مشلوش و سید عبداله نیز در تماس با خبرنگار ایرنا آبگرفتگی معابر این روستاها ناشی از بارندگی 24ساعت گذشته را تائید کردند.

عباس پورعاطف بخشدار شاوور با بیان اینکه بارندگی تاکنون مشکل خاصی در مناطق روستایی این بخش موجب نشده است گفت:تنها جاده یک روستای این بخش به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شده و تردد را با مشکل مواجه کرده است.

وی اظهار داشت: روز گذشته نیز برق مناطقی از بخش شاوور از جمله شهر الوان به علت رعد و برق و وزش باد برای ساعاتی قطع شد که اکنون مشکل برطرف شده است.

حمزه شفی خدایی رئیس ایستگاه هواشناسی شوش میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 42 میلیمتر عنوان کرد و گفت:بارندگی تا فردا ادامه دارد.

وی افزود: پیش بینی می شود دمای هوا در شمال خوزستان در روزهای آینده بیش از هفت درجه کاهش یابد ضمن اینکه پدیده مه گرفتگی نیز در روزهای آینده پیش بینی می شود.

سیدگودرز نوربخش رییس پلیس راه اندیمشک نیز به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی جاده اندیمشک - شوش - اهواز با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار