تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۵۶۷۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه بارندگی در خوزستان تا فردا / بارش برف در چری و تاراز
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا و ادامه بارندگی در برخی نقاط استان تا روز جمعه خبر داد. 
  
کوروش بهادری با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته اظهار کرد: امروز و فردا نیز شاهد بارندگی در خوزستان خواهیم بود و احتمالا بارندگی تا روز جمعه در برخی نقاط استان ادامه داشته باشد. 
  
وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا در اکثر نقاط شاهد مه صبحگاهی و افت سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا باشیم. 
  
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش برف و تگرگ در گردنه چری و تاراز تصریح کرد: رانندگانی که قصد مسافرت به استان چهارمحال و بختیاری از مسیر مسجدسلیمان را دارند، حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند. 
  
بهادری با اشاره به میزان بارندگی در استان خوزستان گفت: میزان بارندگی از روز گذشته تا نه صبح امروز در تاراز 50 میلی‌متر، در باغملک 13 میلی‌متر، در دزفول 49.8 میلی‌متر، در امیدیه 33.6 میلی‌متر، در شوش 41.2 میلی‌متر، در لالی 30.1 ، در گتوند و دهدز 21.5 ، در هندیجان 22.9، در بستان 29، مسجدسلیمان 24.6، رامهرمز 11.1، بهبهان 26، در شوشتر 40.2، در ایذه 21.3، در اهواز 1 میلی‌متر، در ماهشهر و اندیمشک 5.1، در شادگان 0.8 گزارش شده است. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مثلث برمودا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
1
اهواز شده مثلث برمودا.. طبق گفته کارشناس هواشناسی خوزستان ما در حال رصد ابرها بودیم اما همینکه ابرهای باران زا به آسمان اهواز میرسند قدرت باران زایی رو از دست میدن...دیگه چیزی نمیگم علت رو جستجو کنید....
کمترین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
بعد معلوم میشه چه خبر شده فعلا صداش درنمیاد ... سابقه نداشته کل خوزستان بارندگی بالا داشته باشه اما مرکز استان .. اهواز فقط یه مقدار بارندگی گل آلود و کثیف بارید .. کمترین بارندگی استان.. اهواز بوده با کمتر از دو میلیمتر...
کانونهای گرد و خاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
زمین این کانونهای گرد و غبار رو با قیمت مناسب در اختیار مردم بذارید خریداریم...
:
:
:
آخرین اخبار